| hrúda |
 |
(27.9.2009 10:24:05) Tohle třeba já vnímám jako negativní jev, pokud problematiku koncentračních táborů a holocaustu začnou mladí lidé vnímat jako zábavné výlety kamsi, je dle mě lidstvo na cestě si to zopakovat... jednou... Ale je to čistě můj názor.
|
| hrúda |
 |
(27.9.2009 11:48:22) Podle mě je špatně právě i ta stádnost. Škola nebo kdo rozhodne např: Osmáci už jsou dost zralí, takže všichni čtrnáctiletí pojedou, ve skutečnosti ale je připravena třeba třetina třídy a podle toho to potom vypadá. Myslím si, že spousta dětí to vezme jen jako možnost ulití ze školy a to není zrovna nejvhodnější důvod návštěvy takového místa...
|
| Zufi. | 
 |
(27.9.2009 15:24:19) Myslím, že o stádnosti zakladatelka nepsala a já jsem zdůraznila, že u nás i ten Terezín je dobrovolný od sedmičky a v den, kdy není odpoledka, takže pokud chtějí jet ,,dají,, i svůj volný čas. MMCH i kdyby jela dejme tomu celá 7a, tak věř, že nikdy nejede celá žádná třída, nikoho nemůžeme nutit, ale jak už jsem řekla, u nás to je vždy napříč druhým stupněm, podle zájmu. Tak děláme také Kutnou Horu, Karlštejn aj.
|
| Ráchel, 3 děti | 
 |
(27.9.2009 17:06:06) ve třech letech to tomu dítěti vůbec nedochází. Naopak třeba v osmi to může být dost strašidelný zážitek.
|
|
|
|
| hrúda |
 |
(27.9.2009 16:19:26) Já nereagovala na zakladatelku... A vím jak probíhaly podobné akce u nás ve škole, nikdy nejeli jen ti, kteří zrovna toužili po poznání...
|
| hrúda |
 |
(27.9.2009 16:31:54) To jsem se špatně vyjádřila, uznávám... myslela jsem tím Evropu, to jak se v poslední době rozmáhá popírání věcí minulých apod... Nijak jsem tím nemyslela, že jsou mi lhostejné věci, které ničí lidi jinde...
|
| hrúda |
 |
(27.9.2009 16:38:43) Je to vyloženě hnus, nevím co bychom s tím měli dělat. Nevím jak tyhle lidi ,,otočit,,. Dělnická strana apod... smrdí to průserem, s prominutím... Je mi z toho do breku, zneuctění památky těch lidí a stejně se mi chce řvát, když se snažím s někým hovořit třeba o adopci na dálku a dotyčný mi po chvíli sdělí: Je to dobrá věc, ale já tohle a tamto...
|
|
|
|
|