| Beat | 
 |
(5.6.2012 19:32:01) Po 16ti letech se mi u jednoho hrnce utrhlo ucho. Nemáte teď někdo čerstvou zkušenosti s podobnou opravou u firmy Zepter? Nic jsem po nich za ty léta nechtěla, ale už vidím, jak mi vysvětlí, že si za to můžu sama...
|
| VERI + V6/08 + bříško | 
 |
(6.6.2012 6:53:26) Osobně myslím, že ta záruka je na kvalitu oceli, že se utrhne ucho po 16 letech - to je snad opotřebení, ne? ale lína huba...
|
|
| Jarča, Honzik 9/04, Michi 9/08 | 
 |
(6.6.2012 8:43:32) Tak moji rodice meli asi po sedmi letech problem s poklickou (ulomil se ten termostat) a reklamaci jim vzali uplne v pohode.
|
| Beat | 
 |
(6.6.2012 16:25:38) Díky za reakce
|
|
| NovákováM |
 |
(6.6.2012 16:28:49) taky? Taky prasknul ten šroub jako takový?
Houby to vydrží to jejich nádobí
|
| Beat | 
 |
(6.6.2012 18:41:43) No ted mi doslo, ze já ho mám dele než 16 let... Od roku 1994... Jo uteklo to. Každopádně díky Terezo, zajedu tam.
|
|
|
|
| NovákováM |
 |
(6.6.2012 16:28:27) Máme Zepter od roku 1996, to to uteklo. Vím to, protože před několika měsíci se mi podařilo urvat z poklice vyloženě to šroubení pro termostat, to nechápu, navařený a rupnul přímo ten šroub. Reklamaci jsem vyřizovali osobně přímo na jejich středisku, naprosto bez problémů.
|
| jirkanie | •
 |
(22.9.2013 19:22:37) Prosim vas co je k reklamaci potreba. Po tech letech uz nevime, kde mame fakturu/doklad o zaplaceni.
|
|
|
|