| Přihlásit se | Nová registrace
tisk-hlavicka

Přidat odpověď

Prosím o zkušenosti lékaře i vás, co případně máte podobné zkušenosti.
Asi od dubna jsem brala léky na vyšší tlak - už déle jsem měla ten spodní mírně zvýšený, horní dobrý, ale kojila jsem a čekala jsem, jestli si to samo nesedne. Pak se to ale zhoršilo na 150/100, tak jsem dostala Vasocardin 2x1. Problém nastal skoro hned, tlak sice začal pomalu klesat, ale klesal mi i puls k 50, zadýchávala jsem se. Vždycky jsem puls měla kolem 60, i při vysokém tlaku, tak to šlo léky hodně dolů.Postupně jsem na radu lékařky snižovala dávky, pak vyměnila lék za Egilok. Naposled mi doporučila brát lék jen když tlak zase stoupne - léky a dietou se to celkem srovnalo. Pár měsíců jsem nebrala nic. Teď se to zase začlo zvedat a hlavně se snížil rozdíl mezi horním a dolním tlakem, což nevím, jestli není nějak nebezpečné, není to symptom nějaké nemoci... Mám třeba 110/90 puls 58. Nebo 122/94 puls 60. Tlakoměr mám dobrý. Doktorka mi předtím říkala, že léky na jiné bázi jsou spíše na vyšší tlak, než mám, na horší potíže. A tyhle zase se bojím kvůli tomu pulsu, prý by neměl jít pod 53. Doktorce zavolám, ale zajímají mne i jiné názory.

Předchozí 

Tip: Chcete uveřejnit zajímavou informaci také na hlavní straně Rodina.cz?
Autor příspěvku: Registrovaný
Do této diskuze mohou přispívat pouze registrovaní uživatelé.
Název:

Text:

Pokud nejste robot, odpovězte na otázku: 3+2= 
:-) ~:-D ~;) ~;(( ~:( ~k~ ~j~ ~f~ ~g~ ~Rv ~R^ ~s~ :-© ~l~ ~m~ ~n~ ~o~ ~p~ ~q~ ~2~ ~t~ ~v~ ~w~ ~x~ ~y~ ~z~ ~a~ ~b~ ~c~ ~d~ ~e~ ~h~ ~3~ ~4~ ~5~ ~6~ ~7~ ~8~ 
Pravidla diskuzí:
Je nepřijatelné vkládat příspěvky, které jsou neplacenou reklamou (chcete-li reklamu, kontaktujte redakce@rodina.cz), které jsou urážlivé, vulgární, rasistické nebo v rozporu se zájmy serveru Rodina.cz. Redakce si vyhrazuje právo takové příspěvky odstraňovat.

Přečtěte si pečlivě úplná pravidla diskuzí.

Zajímavé akce

Vložte akci

Další akce nalezte zde

Zajímavé recepty

Vložte recept