Přidat odpověď
Nikdo neříká, že jim "to" škodí".
Já říkám, že hodit jim to místo polystyrenové nebo korkové nástěnky na tu elektronickou má výhodu v tom, že se k tomu mají šanci dostat všichni, i ti, co zrovna nejsou ve škole.
To, že se tam navíc může podívat i rodič, který chce mít přehled a některé věci pod kontrolou, což mi u dítěte s poruchou pozornosti v 6. třídě nepřijde úplně mimo, neznamená, že ten rodič chce za dítě vše udělat. Jen chce mít šanci v době, kdy to to dítě ještě evidentně potřebuje, tomu dítěti pomoct, připomenout mu.
"ale ať si klidně vyfotí stránky od spolužáka, ať si to už během jednoho pošlou, ať si vyfotí z tabule úlohy, ale ať mají i děti nějakou povinnost a zodpovědnost"
A přesně tohle není ničí povinnost, oni jsou zodpovědní za své úkoly a učení, ne za cizí. Je hezké, když si dokážou vzájemně pomoci, ale není správné očekávat, že to všichni budou dělat a nutit je k tomu. A ještě horší je očekávat, že někdo na něčem takovém musí být závislý jen proto, že zrovna chyběl. Učitel je ten, který má vzdělávat všechny, ne spolužáci.
Předchozí