Přidat odpověď
Já souhlasím s tím, že informace o testech je mnohem lépe dostupná v nějakém školním el. systému než někde na nástěnce. Taky souhlasím s tím, že to opisování zápisků od spolužáků je dost problematické, někomu skutečně nikdo nemusí chtít zápisky poskytnout, nebo, mnohem častěji, budou ty zápisy velmi problematické kvality.
Na druhou stranu, asi není nutné, aby učitel měl někdě zápisky pro všechny, klidně ale může stačit nějaký odkaz nebo i stran v učebnici, probírali jsme toto, počítali jsme toto.
Na druhou stranu si nemyslím, že to info o testech musí být ve formě hned přístupné rodičům, pokud rodiče ví, že dítko zapomíná, přijde mi lepší, že se dítěte zeptají, kdy co píší, popostrčí to dítě, ať se samo podívá do toho systému než, aby to šlo přímo jim.
Předchozí