20.1.2023 8:44:46 Delete
Re: Podvádění ve škole
Kaipo,
my i ve školním řádu máme napsáno, že závěrečné hodnocení není průměrem průběžného hodnocení, ale to neznamená, že při průměru 1,55 můžeš dát jen tak trojku.
Já osobně se při průměru mezi 1,5 - 1,75 téměř vždy přikloním k 1, stejně tak u dvojek a trojek. A nikdy nedám horší než co ukazuje průměr. Snažím se, aby i testy dávaly výsledky, které té známce odpovídají.
Myslím, že už tu píšu dost dlouho totéž, tedy že známky nemám ráda právě pro to nicneříkající číslo. Zejména na prvním stupni.
Na druhou stranu, pokud je stanoveno, že se klasifikuje známkou, je tendence všchno "očíslovat", protože k hodnocení musíš mít podklady. Portfoliové hodnocení prakticky nikdo neumí, navíc většinou právě rodiče trvají na těch číslech a považují je za jediné spravedlivé hodnocení.
Odpovědět