Blanče | 42184 |
28.11.2023 13:14:55
Anadar, já jsem posílala minulý pátek obyčejně zásilku přes poštu - šla datovkou, úřad to chtěl i papírem, takže jsme nechtěli utrácet peníze. Paní se mě ptá "a chcete to zrychleně do týdne, nebo obyčejně - to může být do 30 dnů" - podotýkám, že šlo o zásilku na vzdálenost cca 17 km, cílová destinace v místě krajského města. Myslela jsem si, že si ze mě dělá srandu, ane, nedělala. Poslala jsem to obyčejně a míním kontrolovat, za jak dlouho dojde. To by zvládl rychleji i poštovní holub pěšky.
Druhá historka, nad kterou se vytočím každý měsíc a zcela zbytečně je, že nám chodí ze zahraničí jednou za měsíc zásilka velikosti krabice od bot, bohužel papírová a bohužel zřejmě posílaná jako reklamní tiskovina. Jsou v ní aktivity pro děti, návody, polepky, elektrosoučástky, kousky plastu či balzy. S obyčejnou zásilkou se neváže povinnost zvonit, takže ji buď položí na silnici k brance, na popelnici pokud je za brankou, nebo hodí za branku do křoví. A to i v okamžiku, kdy po zahradě pobíhají děti s chůvama, nebo je prokazatelně někdo doma a kdyby zazvonili, někdo vyběhne. Bohužel, zákon schválnosti funguje neomylně a pravidelně si krabice všimneme až je mokrá - od deště, sněhu, rosy:-(. |
Muumi | 41406 |
22.11.2023 14:58:21
To je pravda, z KV až do Brna a zpět:).
To je asi ta nová služby "vyzvednutí u odesílatele" v praxi:) |
Rose,2růžičky,1kvítek-01,07,12 | 39806 |
22.11.2023 14:51:40
no však jo... po téhle reklamaci pošta 3 dny slavila, protože pochop - zásilka byla vrácena odesílateli - t.j. dokonce se ani neztratila
|
Muumi | 41406 |
22.11.2023 14:45:51
Přilepím zde výsledek reklamace, kdy kolega reklamoval nedoručení zásilky:
Vážený zákazníku, zasíláme vám oznámení o výsledku reklamace č.*** poštovní zásilky s podacím číslem RR***CZ podané dne 03.08.2023 u pošty 36001 Karlovy Vary 1, odesílatelem ***, určené adresátovi ***, 602 00 Brno. Vaše reklamace byla vyhodnocena jako nedůvodná, neboť zásilka byla dodána. Datum dodání: 07.08.2023. Příjemce: Zásilka byla vrácena odesílateli. Příjemný den. :))) jako vážně:) |
byvala radka | 154149 |
22.11.2023 14:11:36
ano, manazeri maji zrejme stranicky ukol postu uplne znicit
|
Girili | 117849 |
21.11.2023 21:54:06
Ale zase je hezké, že ses tam vůbec dovolala. U nás je pošta telefonicky nekontaktovatelná. Prostě to nikdo nevezme a můžeš tam volat třeba celý den...
|
Girili | 117849 |
21.11.2023 21:49:15
Moniko, tak pošta Petřiny je ještě o několik levelů níž, než běžný průměr ČP.
|
Pruhovaná | 64704 |
21.11.2023 21:49:06
Ne, nikdy se mi to nestalo. Náš pan pošťák balíkář je úplně zlatej.
|
babi_ | 48341 |
21.11.2023 18:52:40
Já jo. Na malinké vesnické poště s otvíračkou, do které se člověk fakt těžko trefoval. Něco jako hodina dopoledne a po pár hodinách pauzy dvě hodiny odpoledne, druhý den jenom odpo, třetí den jenom dopo, čtvrtý opačně než první. Ale už tu otvíračku prodloužili, tak třeba tam chodí víc lidí teď
|
Vítr z hor | 100046 |
21.11.2023 18:37:57
Moniko, to je dobry. Zazila jsem neco podobneho - “nemohli” mi dorucit balik, ze je nekompletni adresa. Ukazalo se, ze chybi hacek (asi jako Zabovresky misto Žabovřesky), takze podle pani na infolince neexistujici mesto.
Kdyz jsem ji ujistila, ze v tom neexistujicim meste bydlim a cekam na balik, tak se omlouvala, ze to nevi, bo je z Brna. |
Další akce nalezte zde
Další recepty nalezte zde
(C) 1999-2023 Rodina Online, všechna práva vyhrazena.
Publikační systém WebToDate.